Monday, June 18, 2012

FINISHING HIDDEN!

As I'm writing the climactic scene in HIDDEN (released Oct 16th!) I'm finding it very peaceful to bike to the east beach and watch the sunrise. Gorgeous, right? Y'all will NOT believe what happens in this book! IN-SAN-I-TY! XXXOOO PC

19 comments:

BloodyNightmare said...

i wanna read it so bad i wish i could have go to comicon so bad

Mock said...

Ohmygosh! I can't believe Hidden is almost finished! I can't wait to see what happens next! Hopefully once it comes out my House of Night craving will be satisfied (ha, as if!). Hope everything goes well with the end!

~Mock

Mee-uf-owed*NALA! said...

Ohmygoodness! I love your books I can't wait. I started reread the series the other day and I'm goona keep reading it till y'all finsh Hidden and its in stores.Your books are one of my favorite. :D

Zoe-Scarlett said...

Can you release it sooner? (If you need someone to proof read I'll do it for free!;])

Noobular said...

Aaaargh an't wait, so excited, my birthdays on the 10th of October so I can afford it ^_^ need me some vamps in my life haha, hope all is well with you and Kristin xx

Heather said...

Gorgeous picture - and congratulations on reaching the last bits of HIDDEN! I'm so excited to read it - though as a Stark girl I'm pretty sure you're going to break my heart...

Unrelated, did you see that the Isle of Skye was featured at the beginning of Prometheus?? Sorry if you know this already! I finally got to see the movie last night and was so excited to see all the green and the ruins!!

KayleeAnn said...

Omg yay! I finish your books within 2 days! I'm so addicted! One question, how long are you planning to make the series? (I hope forever!!!!) <3 Thanks!! :D

lish said...

any excerpts? im so excited i want to read !!

Elina said...

I'm waiting for Burned to arrive by mail~ ^^ I have to wait for some days tough... :( The ending in Tempted was so... ARGH! I want the next book NOW!! >.<
Good luck with finishing Hidden! And nice photo! ;D

shaun said...

hey pc not commented in a while, just seen the cover hidden!! when can i see the uk cover? also will you be coming to scotland again?

shaun.

PC Cast said...

Heather - No! I haven't seen Prometheus yet (because I'm writing writing writing). I'll look forward to glimpsing one of my favorite places in the world!

KayleeAnn - HoN will have 12 books and 3 novellas.

Zoe-Scarlett - sorry, no. Our production schedule is tight as it is.

lish - I think they excerpts start in August. You'll have to check the houseofnightseries.com website for updates.

Hi Shaun! Thanks for reminding me to get the cover from my lovely UK publisher. Sorry, no, my next overseas tour is going to be Germany and France. But you know I heart me some UK!!

Ger said...

Then the novella about Kalona will no longer be written? Sorry for my english.

MB Bhatti said...

hmm...cool

MB Bhatti said...

um. i've read there're gonna be at least 12 books and FOUR (dragon, lenobia, neferet and kalona)novellas?
please clear my confusion.
have you cut it down to 3?

HoNLOVER said...

omg absolutly can NOT wait to read this one!!! the others were just briliant(i cant spell to save my life soory :)!!!!

Teritopsy said...

Beautiful! Wish I was there right now! And can't wait! :D

HoNlvr said...

P. C. You are a very talented writer. The moment I picked up Marked, I knew I was going to love the series. I am adding up the days until Hidden comes out. You have me addicted and I am loving it. I also adore the research that you put into these books. It makes them seem more real. Cudos to you. Keep up the marvelous work.

Sarah L said...

OMG! I'm so excited xox0

Courtney R. said...

Sooooooo excited!! But I ship out for bootcamp 14 days before it's released, maybe I can get my sister to buy it and hold onto it for me so I can devour it when I come home on leave =]